poniedziałek, 6 marca 2017

10 bookstagramów na które warto spojrzeć






Cześć. Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem. Pewnie nie tylko ja miałam kiedykolwiek problem ze znalezieniem kont, które nie są zbyt popularne, ale warto je zaobserwować. I właśnie z tego powodu przygotowałam dla was 10 bookstagramów, które według mnie zasługują na odrobinę więcej uwagi. No to zaczynamy!



OMG - to chyba jedyne "słowo", które mi przychodzi do głowy jak widzę bookstagram'a Dominiki. Cudowny Instagram, który zachwycił mnie chyba od samego początku.


Smallbigshelter ostatnio zaskoczyła mnie swoją zmianą wyglądu i powiem szczerze, że to chyba była jedna z lepszych decyzji, które podjęła. Jej Bookstagram stał się delikatny, wręcz przyjemny dla oka. Nadal nie mogę się napatrzeć na te wszystkie prześliczne zdjęcia.




Być może znacie Instagram'a Moni, jednak nie mogło go tutaj nie być. Nie wiem jak Ona to robi, że jej zdjęcia są w każdym calu są tak proste i tak jednocześnie idealne.



A oto profil, który odkryłam dopiero niedawno. Świetne, kreatywne zdjęcia w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Koniecznie zaglądnijcie do Agnieszki!


Śliczny, przemyślany, pozytywnie zaskakujący. Co tu dużo mówić. Uwielbiam.




Gdy patrzę na tego Instagram'a, to ciągle mam wrażenie, że  przenoszę się do zupełnie innej krainy. Kinga pozytywnie zaskoczyła mnie swoją oryginalnością zdjęć i pomysłowością. Wie co lubi, wie jaki chce posiadać styl bookstagram'a i to chyba w tym wszystkim jest najważniejsze.


Perfekcyjny, dopracowany, piękny. To chyba trzy słowa, które opisują Bookstagram'a @ebookholic
.



A Marty tutaj nie mogło zabraknąć! Nie dość, że robi masę świetnych zdjęć, to jeszcze jest tak pozytywną osobą, że aż miło się na to wszystko patrzy.



Tylko zobaczcie na tego Bookstagram'a! Czy nie zasłużył sobie na to miejsce? 


Daria kompletnie i totalnie rozwaliła system swoimi zdjęciami. Naprawdę.. Brak mi słów. Jeszcze chyba nigdy nie widziałam AŻ tak kreatywnego Instagram'a.



Może i Wy macie jakieś swoje ulubione Instagramy? Jeżeli tak śmiało możecie podzielić się nimi w komentarzu.

8 komentarzy :

  1. @ebookoholic to mój ulubiony instagram ♡ A resztę chętnie zajrzę :)
    Pozdrawiam, Goszaczyta ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za umieszczenie mojego IG tutaj. Nie spodziewałam się :)
    @magical_reading
    magicaL-reading.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zauroczona Twoim IG, więc nie mogło go tutaj nie być! :)

      Usuń
  3. O raju dziękuję bardzo za takie wyróżnienie!<3 większość wymienionych przez Ciebie kont już obserwuje, a na pozostałe z chęcią wpadnę.:)

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło znaleźć się w tym gronie! <3 Większość dziewczyn znam i chętnie do nich zaglądam. Nie będę tu wypisywać moich ulubionych kont, bo wyszła by z tego taka lista, że hoho ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te bookstagramy <3
    http://itsabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre znam, a niektóre dopiero teraz poznałam :D

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie te konta obserwuję i w 100% się z Tobą zgadzam że to wspaniałe profile!

    pozdrawiam,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com
    @booksmyown

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.