niedziela, 14 maja 2017

Mleko i miód - Rupi Kaur




Czytanie książek jest dla nas wyjątkowe, jednak czytanie opowieści, które do nas przemawiają, jest czymś nadzwyczaj szczególnym. Rupi Kaur wiedziała co chce osiągnąć, jednak nie wiedziała, że tym samym podbije serca milionów czytelników. Autorka krótkimi tekstami pokazuje nam świat z zupełnie innej strony. Ze strony gdzie szczęście kiedyś nadejdzie, a cierpienie nie jest rzeczą taką straszną, na jaką wygląda. Ukazuje kobiecość w różnych odcieniach, a każdy z rozdziałów to zupełnie inna, nowa historia. Obrazki w książce dodają uroku i klimatu, który towarzyszy nam wraz z czytaniem, a dzięki temu odczuwamy wszystko ze zdwojoną siłą. Jednym słowem "Mleko i miód" to arcydzieło przelane na kartkę. 


Dzisiaj wyjątkowo krótka recenzja, prawie tak samo krótka jak historie w książce.
Czytaliście "Mleko i miód"? Jakie macie wrażenia?

13 komentarzy :

  1. Muszę w końcu zapoznać się z tą książką. Już sobie upatrzyłam wersję dwujęzykową i jak tylko trochę się wzbogacę to sobie ją sprawię. :D Widziałam kilka wierszy i się zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten tomik i często do niego wracam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twórczość Rupi Kaur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to coś, co kusi mnie od dawna, a czego nie wiem dlaczego - nie kupiłam do dziś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w sumie długo się wahałam i nie wiedziałam czy kupić, czy nie. Jednak weszłam na stronę ulubionej księgarni i zobaczyłam darmową dostawę, to stwierdziłam - Trudno, raz się żyje. Do dziś nie żałuję tej decyzji :D

      Usuń
  5. Nigdy nie spodziewałam się, że spodoba mi się poezja, ale odkąd mam "Mleko i miód", zaglądam do niej prawie codziennie. Co śmieszne, każdego dnia ten sam wiersz odbiera się zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie przepadam za poezją. Gdy w szkole miałam jakiś wiersz do czytania, to strasznie mnie to nudziło. A tu proszę, przeczytałam wszystkie wiersze i jestem mega zachwycona :D

      Usuń
  6. Wszyscy sie zachwycają, a mnie kompletnie do niej nie ciągnie. :o :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z początku też mnie do niej nie ciągnęło, ale po jakimś czasie i po przeczytaniu opinii o tej książce stwierdziłam, że może warto spróbować? Kupiłam wydanie dwujęzyczne i przy okazji mogę podszlifować swój angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z moich ulubionych pozycji tego roku! Czytałam tylko polskie wiersze, ale ostatnio kupiłam wersję dwujęzyczną i jest cudowna :)
    Pozdrawia cieplutko, Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uznałabym tego tomiku za arcydzieło, bo niektóre wiersze do mnie nie trafiły. Za to niektóre po prostu mnie uderzyły w twarz i oczarowały

    Pozdrawiam ;)
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przyznam że nie czytałam i jakoś mnie wogole nie ciągnie do przeczytania tego tomiku 😔
    Pozdrawiam i dołączam do grona obs. 😉
    tomandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.