wtorek, 26 czerwca 2018

Kochanka księcia - Geneva Lee





Pierwsza część bestsellerowej trylogii ROYALS, która urzeknie każdą kobietę.


Na przyjęciu z okazji ukończenia studiów na Uniwersytecie Oksfordzkim Clara Bishop spotyka intrygującego mężczyznę. Jest onieśmielona jego intensywnym spojrzeniem i niezwykłą urodą. Dochodzi między nimi do zbliżenia, jednak mimo jednego pocałunku Clara nie może o nim zapomnieć. Wydawało jej się, że skądś go zna, a gdy do jej drzwi pukają paparazzi, to nagle wszystko staje się jasne. Tajemniczym mężczyzną okazuję się książę Alexander, który słynie z tego, że dostaje to czego pragnie. Dlatego książę proponuje Clarze układ, który mówi o tym, że stanie się jego sekretną kochanką.

Bardzo często potrzebuję przeczytać dobry romans. Zazwyczaj gdy mam tzw. "książkowego kaca", to od razu sięgam właśnie po taki gatunek. Mimo, że wiedziałam że "Sekretna kochanka" nie należy do grzecznych książek, to i tak postanowiłam ją przeczytać. W tym wypadku także się nie zawiodłam. Zawsze uwielbiałam fabułę gdzie pojawia się dwór książęcy, bo wtedy zawsze jestem w stanie pochłonąć książkę za jednym zamachem.

Najbardziej podobało mi się zobaczenie świata ze strony sławnej osoby. Okazuję się, że takie życie nie jest całkiem kolorowe, a blask fleszy ciągle depcze Nam po piętach. Clara nie zdaje sobie sprawy jacy paparazzi potrafią być okrutni i nie potrafi się przed nimi bronić. Dziewczyna staję przed bardzo ciężkim wyborem. 


Za możliwość przeczytania bardzo dziękuję Wydawnictwo Kobiece :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.