sobota, 24 czerwca 2017

10 najlepszych seriali wszechczasów!



Wakacje już rozpoczęte, więc co robić kiedy pojawiło się tyle wolnego czasu?

Jako, że jestem wielką fanką serialów (gdybym tylko mogła, to bym oglądała i spała), to chciałabym się z Wami podzielić kilkoma z nich i jednocześnie zachęcić do ich oglądania. Przygotowałam dla Was top 10 pozycji. Według mnie to najlepsze i najbardziej popularne seriale zagraniczne. Nie będzie tu żadnych spojlerów, ani nic w tym rodzaju. To co? Zaczynamy?

Miejsce 10.







Serial skupia się głównie na Paige Townsen, młodej studentce, która marzy o karierze aktorki. Za namową swojej najlepszej przyjaciółki udaje się na casting do serialu - Locked. Zupełnym przypadkiem dostaje główną rolę, przez co z dnia na dzień staję się coraz bardziej sławna. Ludzie proszą ją o autografy, zdjęcia, a ona musi sobie z tym radzić. Dziewczyna chce podzielić pracę ze studiami, ale niezbyt jej to wychodzi. Musi także dokonać wyboru między dwoma mężczyznami. 




Serial ogólnie ma ciekawą fabułę, to jednak, mimo że występuje tam Bella Thorne (moja ulubiona aktorka z serialów na Disney Channel z czasów dzieciństwa), gra aktorska jest naprawdę słaba, dlatego zastanawiałam się długo, czy dodać tę pozycję do listy. Plusem jest, że możemy zobaczyć pracę na planie podczas kręcenia serialu. To naprawdę świetne uczucie, kiedy wie się jak pracuje reżyser lub aktorzy.
Serial ma 10 odcinków, które aktualnie są już dostępne w internecie. Jeżeli macie trochę czasu i interesuje Was taki zwykły, dziwny romans, to zapraszam do oglądania.



 Miejsce 9.



Od pierwszego odcinka serial bardzo mi się spodobał, oglądałam go na bieżąco (moja mama nawet była w niego mocno wciągnięta). Akcja toczy się w idealnym miasteczku, wręcz chyba zbyt idealnym. Wszystko wydaje się w porządku, jednak jest w tym pewien haczyk. Nikt nie może opuścić miasteczka ani mieć kontaktu ze światem zewnętrznym. Dlaczego? Tego już nie mogę zdradzić, jednak sprawa jest prosta: w serialu pojawia się główny bohater, który wyjeżdża w poszukiwaniu zaginionych agentów, jednak budzi się w szpitalu w Wayward Pines. Co miasteczko ukrywa? Czy Ethan - główny bohater - to odkryje?





Ogólnie serial oparty jest na książkach, które niestety teraz ciężko zdobyć. Pojawił się także drugi sezon, który niespecjalnie mnie zachęcił. Jest tam nowy aktor, nowe zdarzenia, nowe osoby... I jakoś to do mnie nie przemawia. Jednak pierwszy sezon był naprawdę genialny, więc jeżeli jeszcze nie oglądaliście, to bardzo Was do tego zachęcam.

Miejsce 8.


Scott McCall to zwykły nastolatek, który wiedzie spokojne życie. Jednak pewnego dnia to się zmienia, gdy zostaje ugryziony przez wilkołaka. Świat staje do góry nogami, ponieważ bohater odkrywa, iż posiada nadnaturalne zdolności. Słyszy, widzi znacznie lepiej, jest szybszy i zwinniejszy. Czy to dobrze? Nie wiadomo. Z całą sytuacją pomaga mu się oswoić Stiles, którego gra Dylan O'Brien (który swoją drogą jest perfekcyjnym typem mężczyzny).




Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie słyszałeś/aś o tym serialu, to nie ma z czym zwlekać. Jest on naprawdę świetny, posiada ciekawą fabuła oraz dobrych aktorów.


Miejsce 7.


To serial oparty na książce "Ania z Zielonego Wzgórza". Mimo tego, że już oglądałam film i czytałam książkę, to z wielką chęcią zabrałam się za tę pozycję. Rudowłosa Ania zostaje przygarnięta przez niezamężne rodzeństwo. Nastolatka walczy o miłość oraz zrozumienie i zmienia ich życie na zawsze.




Produkcja składa się z 7 odcinków (chociaż niektórzy piszą, że z 8) i najprawdopodobniej pojawi się drugi sezon. I szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać, aż zobaczę dalszy ciąg przygód Ani.

Miejsce 6.





Kiedy w niewyjaśnionych okolicznościach ginie dziewczyna, wszyscy są wstrząśnięci. Przyjaciółki nie mogą się pogodzić ze stratą, dlatego próbują o tym zapomnieć. Jednak po roku zaczynaja otrzymywać wiadomości zawierające ich sekrety, które znała tylko ich najlepsza przyjaciółka. Dziewczyny są ucieszone, że w końcu daje znak życia (w postaci smsa), jednak ich radość nie trwa długo. Okazuje się, że odnaleziono ciało dziewczyny, a wiadomości nadal są wysyłane. Kim jest "A"? I czego chce?






Z początku wydawało mi się, że serial będzie mega nudny. Jednak po obejrzeniu kilku odcinków nie mogłam się od niego oderwać. Akcja toczy się naprawdę szybko, a nowe zdarzenia coraz bardziej zachęcają do dalszego oglądania.



Miejsce 5. 



Świat opanowały zombie. Akcja serialu skupia się na grupce ludzi, którzy szukają schronienia. Próbują się bronić przed umarłymi ludźmi, ponieważ nawet ugryzienie prowadzi do śmierci i zamienienia w jednego z nich.




Czy jest to ciekawy serial? Wiele od ludzi słyszałam, że akcja ciągle się powtarza, reżyser nigdy nie uśmierca głównych bohaterów tylko zawsze tych pobocznych. Jednak uważam, że nawet mimo tego "The walking dead" jest naprawdę wart uwagi. Mi się nigdy nie znudziło, wręcz przeciwnie. Zakochałam się w tym serialu, bo nie jest taki jak inne. Aktualnie czekam na kolejny sezon i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy niż pozostałe.

Miejsce 4. 

Serial opowiada o dwóch chłopcach, którzy są świadkami strzelaniny w małym, odludnionym domku. Przez całą tę sytuację ich życie się zmienia, ponieważ obawiają się, że zabójca zacznie ich szukać.



"Eyewitness" nie jest dla wszystkich osób. Po pierwsze trzeba mieć dystans do siebie. A po drugie nie odczuwać obrzydzenia, kiedy osoby tej samej płci nagle się całują. Serial jest jednym z moim ulubionych, oglądałam go razem z siostrą i przysięgam, że w przedostatnim odcinku zaczęłyśmy straszliwie krzyczeć. Akcja rozwala na kawałki i ciężko się pozbierać.

Miejsce 3.


Katastrofa nuklearna zniszczyła cywilizację na Ziemi. Planeta została napromieniowana i najprawdopodobniej nie ma na niej życia. Po wielu latach ze statku kosmicznego (Arki) zostaje wysłana grupka nieletnich przestępców w celu kolonizacji. Czy przeżyją?



Serial jest naprawdę niesamowity, od samego początku się mocno w niego wkręciłam. Akcja się nie powtarza, wręcz przeciwnie - z każdym odcinkiem jest coraz ciekawsza. "The 100" to genialny i zaskakujący serial.


Miejsce 2.


Hannah Baker popełnia samobójstwo, jednak zostawia coś, dzięki czemu ludzie o niej nie zapominają. Clay Jensen znajduje pudełko pod swoim domem. W środku mieści się 7 kaset, a na każdej z nich po obu stronach pojawiają się numery od 1 do 13. Nastolatka nagrała "13 powodów", czyli 13 przyczyn, w których wyjaśnia przyczyny śmierci.




Do oglądnięcia serialu zostałam zachęcona przez przyjaciół w szkole. Gadali o nim na każdej przerwie i wreszcie sama musiałam go oglądnąć. Akcja jest naprawdę MEGA, nigdy bym się nie spodziewała, że taki dziwny, a jednocześnie świetny serial będzie potrafił mnie tak wciągnąć. Pozostaje tylko czekać na drugi sezon.


Miejsce 1.

W miasteczku Riverdale ginie chłopak z bogatej rodziny. Grupa nastolatków z tej samej szkoły próbuje rozwikłać zagadkę jego śmierci.




Co tu dużo mówić? Serial spustoszył internet, wszyscy oszaleli na jego punkcie - ja także. W "Riverdale" nie zabrakło intrygujących pomysłów ani przyjemnej fabuły. Aktorzy są wspaniali, dobrze dobrani i wydaje się, że nikt inny by tego lepiej nie zagrał, niż właśnie oni. Co odcinek pojawia się nowy podejrzany i dzięki temu ciągle siedziałam jak na szpilkach, byleby tylko dowiedzieć się kto popełnił morderstwo.


A może Wy polecacie jakiś serial? Koniecznie podzielcie się nim w komentarzu!


9 komentarzy :

  1. Z wymienionych przez Ciebie seriali, oglądałam tylko "Famous in love", "Trzynaście powodów" oraz "Riverdale" i wszystkie uwielbiam, a szczególnie dwa ostatnie <3 Czekam z niecierpliwością na drugie sezony :) Mam właśnie zamiar zacząć niedługo oglądać "The 100", bo słyszałam o nim dużo dobrego :)Ja polecam "Lucyfera", po prostu kocham ten serial! Nie dość, że świetna fabuła, mega zabawne dialogi, to jeszcze aktorzy są idealnie dobrani, szczególnie tytułowy Lucyfer (grający go Tom Ellis jest Walijczykiem i jego akcent jest po prostu niesamowity <3 ) Bardzo lubię jeszcze "Wikingów", ale ten serial nie każdemu może przypaść do gustu :)

    Pozdrawiam cieplutko! :*

    czytelniczkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyfera miałam zacząć oglądać w niedalekiej przyszłości :D
      Dziękuję za przeczytanie moich wypocin! :*

      Usuń
  2. Muszę w końcu zobaczyć Eyewitness. The 100 <3 <3 Na swojej liście Teen wolfa umieściłabym na 1 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyewitness to totalna miazga! Koniecznie oglądanij.

      Usuń
  3. Oglądam większość wymienionych seriali :D osobiście lubię jeszcze seriale DC, a ostatnio wciągnęłam się w serial Finding Carter :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na pewno sprawdzę co to za serial. Nie słyszałam o nim jeszcze:D

      Usuń
  4. Ja jestem ogromną fanką Pamiętników Wampirów ♥ Serial już się skończył, ale w wielkim stylu jak dla mnie :D Ogólnie mam do niego bardzo duży sentyment, bo to pierwsza produkcja, którą tak bardzo pokochałam (i kocham do tej pory) i dzięki której zaczęłam czytać książki ^^

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham całym sercem PLL <3 Nie mogę się pogodzić, że już się skończył, ale niestety już za dużo się tam działo :) Do Twojej listy dodałabym Lucyfera i Agenci Tarczy, świetne seriale polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam seriale "Ania, nie Anna" oraz "13 reasons why". Niedługo mam zamiar zacząć swoją przygodę z "Riverdale" oraz "The 100". Mam nadzieję, że przypadną mi do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.