wtorek, 29 sierpnia 2017

Wakacyjna przygoda BOOK TAG


Najprawdopodobniej to jest pierwszy i nie ostatni tag na moim blogu. Zdecydowałam się go bardzo szybko wykonać ze względu na to, że całościowo mnie naprawdę zaciekawił i nie mogłam się doczekać kiedy sama zacznę losować zdania. Do tego tagu zostałam nominowana przez Anę z bloga czytam z pasją.
Co to właściwie za tag?
Wakacyjna Przygoda BOOK TAG to tag Dominiki z bloga Zaczytana w Fantastyce. Aby wykonać ten tag musimy wybrać 10 dowolnych książek, a następnie poukładać je alfabetycznie według nazwisk autorów. Przy każdej kategorii będzie podane co trzeba losować, a losujemy przez otwarcie książki na losowej stronie :)

No to zaczynamy. Poznajcie moje wakacje!
1. W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)

"Chociaż już na lotnisku witało nas mnóstwo ludzi, wzdłuż trasy do pałacu zgromadziły się tłumy, skandujące nasze imiona i życzące nam powodzenia." - Rywalki 

Zaczyna się ciekawie - lecimy do pałacu.

2. Kto będzie ci towarzyszył? (osoba)

Tristan Cole - Powietrze, którym oddycha

O tak!

3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)

Mieszkanie na Folget Street 1 - Lokatorka


4. Co tam się stanie? (zdanie)
"Przywarła do niego, jeszcze przez chwilę opierając się śmierci, by móc cieszyć się jego bliskością" - Caraval

Będę umierać w ramionach Tristana? Lepszych wakacji nie mogłam wylosować...

5.Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

Babcia - Miłość, która przełamała świat

O, jeszcze Babcia będzie patrzyć jak umieram.. Po prostu świetnie XD

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)

"- Jesteś żonaty?" - Szklany Tron

Hahhaha, co? Ja umieram, Babciu :( Dzięki, że pytasz

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

Telefon - Zły Romeo 

O super!

8. Nagle zauważacie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)

Ron - Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Hmmm. Dlaczego Ron z Harrego Pottera miałby mnie gonić?

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)

"Toczyliśmy się wąskim zaułkiem między dwoma budynkami, który kończył się niewielkim parkingiem" - Twoim śladem

Przynajmniej jeszcze toczyć się mogę 😂

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)

To właśnie to pragnienie ściąga mnie z powrotem na Ziemię - Ponad wszystko


No szczerze mówiąc spodziewałam się gorszego zakończenia, ale może być 😂

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje?

Jeżeli nie zapomnę, to na pewno powtórzę. Wyszło całkiem fajnie, trochę dziwnie, ale fajnie.
Do tego tagu chciałabym nominować  Kingę z bloga booki-v odwdzięczając się za Coffee Tag 😂
I Monię z jeden rozdział więcej. Oraz każdego kto ma ochotę wykonać ten tag!

8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału! :D Jeszcze trochę czasu zostało do końca wakacji 😂

      Usuń
  2. Haha - babcia rozwaliła system. xD Brawa dla babci! :D
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2017/08/jakie-sekrety-skrywa-szpital.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag i całkiem fajnie wyszły te odpowiedzi :D
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się! Wyszło nawet lepiej niż u mnie XDD
    Ściskam,
    Ana <3

    czytam-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym tagiem ;) Odpowiedzi świetne :d

    OdpowiedzUsuń
  6. To najzabawniejszy tag jaki miałam okazję czytać, a twoje wakacje wypadły wyjątkowo dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.